دکتر خادمی استاندار لرستان طی پیامی،  در آستانه ۲۷ اردیبهشت فرا رسیدن روز جهانی «ارتباطات و روابط‌عمومی» را به فعالان و تلاشگران این حوزه تبریک گفت.

در متن پیام تبریک دکتر خادمی آمده است:

نقش بی بدیل روابط‌عمومی بعنوان بازوی مشورتی و مدیریتی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های هر سازمان ، حیاتی و اجتناب‌ناپذیر است.

 امروزه در عصر ارتباطات، مدیران کارآمد و هدفگرا از روابط عمومی به عنوان یک ابزار مدیریتی برای تحقق و حصول اهداف سازمانی و فعالیت‌های حرفه‌ای استفاده می کنند.

در حقیقت روابط عمومی حلقه اتصال مردم به دستگاه و مرکز تبادل اطلاعات و ارتباطات  است. به خصوص در روزگار کنونی که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا  ارتباطات انسانی و اجتماعات حضوری نسبت به قبل محدودتر شده، وظیفه خطیر این حلقه با افزایش فعالیت در فضای مجازی و سایر ظرفیت‌های موجود به مراتب سنگین‌تر و حساس‌تر شده است.

 اینجانب از همراهی و هماهنگی و اقدامات ارزشمند روابط عمومی دستگاه‌های مختلف استان لرستان در زمینه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا  تقدیر و تشکر می‌کنم ‌و فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش این عرصه که در ایفای رسالت خطیر انتشار شفاف و صحیح اطلاعات گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌‌نمایم.

امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام « تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» مزین شده است روابط‌عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

 

خادمی

استاندار لرستان

b_300_0_16777215_00_images_photo_2020-08-23_12-56-27.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید